Salve Бюлетин за образование, бр. 19
Wednesday, April 7th, 2021 | Uncategorized
Представяме ви 19-тия Salve бюлетин за образование.
В него може да прочетете:
Какво означава за учителя екипната работа?
Колко е важно учителят да работи в добър екип?
Какво означава “Протокол на критичните приятели”?
Кои са факторите на екипната ефективност?
Кои са 7-те важни навика, които губим, щом спрем да пишем на ръка и правилно ли беше решението на някои държави като Финландия, САЩ, Германия да ограничат писането на ръка на учениците?
Защо PQ е новото IQ?
Нашите 7 книги за любими учители
———-
Център за опит и идеи Salve продължаваме да работим присъствено и дистанционно (online) - през Ваша или наша платформа.
Поради големия интерес напоследък към темата за компетентностния подход в образованието и поставянето му от МОН като акцент върху работата на педагогическите специалисти, Ви уведомяваме, че тя е в центъра на програмата “Организиране и ръководене на образователния процес”.
Предлагаме и пет допълнителни теми за лекции, които провеждаме успешно като вътрешноинституционална квалификация на училищни колективи:
1. Обучение в електронна среда от разстояние - практики и техники
2. Обърната класна стая
3. Проектобазирано обучение
4. Оценяване знанията на учениците - традиционни и иновационни методи
5. Безопасен интернет
Ще се радваме да се свържете с нас и да помогнем за квалификацията на Вашите екипи.
Темите на нашите обучения са:
Eфективни практики за работа на методическите обединения
Дебатът - интерактивен метод за активизиране на учениците в образователния процес
Ефективно партньорство между педагогически специалисти и родители
Задаването на въпроси като интерактивен и иновативен метод за активизиране на учениците в учебния процес
Играта като интерактивен метод на обучение в образователния процес
Иновативни и интерактивни образователни технологии, техники и методи за преподаване
Иновативни методи за повишаване на мотивацията за учене и развитие в учениците
Как да научим учениците да общуват и работят в екип
Как да научим учениците и децата да мислят конструктивно, критично и творчески (чрез методиката на Едуард де Боно – „10 инструмента за мислене” и „6 мислещи шапки”)
Методи за превенция и справяне с агресивните прояви сред децата и учениците
Организиране и ръководене на образователния процес (Компетентностен подход в образованието)
Осигуряване на позитивна образователна среда за живот и учене
Педагогически методи за превенция на употребата на наркотици и психоактивни вещества сред учениците
Педагогически стратегии за превенция на ранното напускане на учениците от училище
Професионалното портфолио на учителите, директорите и другите педагогически специалисти
Усъвършенстване на професионалните взаимоотношения в педагогическия колектив
Формиране и развитие на умения за разработване и управление на проекти
Формиране на антитерористична култура сред учениците
Формиране на умения за действия при бедствия, аварии и кризисни ситуации
Search
Categories
M | T | W | T | F | S | S |
---|---|---|---|---|---|---|
« Jan | ||||||
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |